"" Purple Area: Bildproblem och.. fin sovrumsbild

fredag, maj 11, 2012

Bildproblem och.. fin sovrumsbild

Har förstått att det är många som inte kan se bilderna på bloggen. Om ni fortfarande inte kan se dem, snälla lägg en kommentar och ange vilka bilder det är. Det hjälper mig jättemycket i jakten på vad det är som är fel.

Den här bilden med den lite ruffa stilen och linnelakan gillar jag. Just det här med ljuset och färgerna och att de håller en konsekvent linje i sin stil.

Do you have a problem to see the images on your computer. Please let me know if its all or just some of them. I've tried to sort out this problem, hopefully I'm close. The image below - I just like this rough style with wood and linen. So basic so cool!



Foto Light Locations

7 kommentarer:

Marie Lithén sa...

Hm kan se alla bilder...

Älskar denna stilen. Letar efter linneöverkast. Något tips?

Marianne sa...

Jeg kan også se alle bildene.
Kjempe lekkert soverom:)
Lin skaper en så røff og myk stemning på en gang, elsker det!

God helg:)

Carolina sa...

Jag har de senaste dagarna inte kunnat se några bilder i Google Reader men ibland sett bilderna när jag öppnat bloggen "på riktigt". Dock inte alla bilder, vet inte vilka tyvärr. Jag har mozilla firefox och läser för det mesta bloggen på Google Reader, om den infon gör felsökandet lättare.
Denna bild kan jag se hur bra som helst!
Trevlig helg!

Madeleine sa...

Hej,

Skulle tro att ditt bildproblem kan bero på två saker.

1. Png - kan strula för vissa.

2. När du tar en skärmdump och får felaktiga tecken i bildnamnet. Döp om bilden innan du laddar upp :)

// Madeleine

Mejrams! sa...

Den här bilden ser jag men de senaste inläggen du har haft har det bara varit streck där bilderna ska ligga. Dock har man kunnat se bilderna när man klickat på strecken. Hej förresten, första gången jag lämnar en hälsning./Merja

purple area sa...

Tack för kommentarerna och tipsen. Ska se om det gör någon skillnad. Det är attans förargligt.

Linneöverkast - nej har inte någon aning tyvärr.

Madeleine - ska se om det kan vara det som är felet.

Kramkram

/susann

Nissan sa...

Hej! Jag har tidigare haft problem att se bilderna (använder Internet Explorer). Men nu verkar det som om jag kan se alla dina bilder, även de jag inte kunnat se tidigare. Vet inte vad det beror på, men nu är jag nöjd och glad iaf :) Tack för en inspirerande blogg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...