"" Purple Area: Fortfarande mycket svart

måndag, maj 07, 2012

Fortfarande mycket svart

Svart är tydligen en färg som fortfarande hänger med trots alla pastelltrender. Det här hemmet har verkligen tagit fasta på svart ihop med trä. Jag har alltid varit lite svag för den här stilen med svart, vitt och trä. Men det får inte blir för svart utan det kräver rätt balans. Bilderna kommer från Marie Claire Maison.

Är det fler som irriterar sig på nya blogger? Jag tror jag blir tokig, ingenting funkar på det sättet som jag vill. Någon som vet hur man gör om man vill lägga bilderna bredvid varandra utan en ful marginal emellan och utan att behöva använda photoshop?

I like this style with black, white and wood. So cool, but its a balance. It can't be too dark. Images from Marie Claire Maison.





3 kommentarer:

Lene sa...

Utrolig fine bilder! Likte spesielt bildet nr.4 med det vakreste taket jeg har sett, og for en utrolig kul kjøkkeninnredning!

Kanel & Cayenne sa...

Mmm, så länge det svarta inte tar över så är jag för, men jag föredrar nog mer trä än svart, fast gärna i kombination ändå. :)

Jag lyckades aldrig lägga bilderna brevid varandra i "gamla" blogger och tyvärr vet jag inte hur man gör nu heller. :( Fast jag hade gärna velat veta. :)

MVH/Nellie

Nissan sa...

Jag är inte så förtjust i svarta möbler, men har blivit väldigt sugen på en svart vägg. Vet bara inte var...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...