"" Purple Area: Min terrass - Minimalist, javisst!

onsdag, maj 09, 2012

Min terrass - Minimalist, javisst!

När jag satt och surfade runt häromdagen i jakt på lite fina terrassbilder så hittade jag den här bilden. Det är Röshults bord och bänkar och de är så snygga. Min första tanke var att det där hade ju varit jättesnyggt på min terrass också. Märkligt de, har samma vas som jag har och huset liknar också vårt lite grand... men nej, men det är ju hemma hos oss. Stupid me, jag hade glömt att vi lånade ut huset till ett reportage i Hus & Hem med underrubriken Minimalist javisst!!. Ha ha, passar hur bra som helst och visst är det här supersnyggt på min terrass.

This is my terrace but its not my furniture. Its from a photo shoot in Hus & Hem last year. But doesn't it look good. These table with benches from Röshult are so cool. I wouldn't mind them on my terrace permanently.














































Foto Peter Carlsson, Hus & Hem

10 kommentarer:

maria westerlund sa...

Suuperfint med lite minimalism!

Rose Smith sa...

Cool minimalistic style!

Proforma - Irene sa...

Klockrent, det ska ju bara stå där! Kunde de inte lämnat kvar det som tack för lånet! :)
Förresten... hur gick det med soffgrupp ute, blev det något köp?

Its a house sa...

Supersnyggt både Röshultsgruppen och ert hus!

Linda sa...

haha se där ja :P

purple area sa...

Ha ha, ja precis de kunde väl fått stå kvar!

Soffgruppen, nej det blev ingen förra året utan jag började titta på andra alternativ. De flesta är tyvärr mer än tio gånger så dyra som de här standard loungemöblerna. Så nja, det lutar lite mot dem i alla fall.

Tack för att ni tar er tid och kommenterar!

Kramkram

/Susann

Kanel & Cayenne sa...

Oj vilken fin terass du har! Lite kul att du först inte kände igen den och bra att du tänkte att det var så fint. :) /Nellie

purple area sa...

Antar att det är lite idiotvarning på det, men jag tror att om man inte förväntar sig att se sitt eget hem så gör man inte det heller. Dessutom så ser man det för det mesta från andra hållet, alltså inifrån.

Kramkram/Susann

Casa of Mia sa...

Snyggt! Trevlig helg

Atmosphères sa...

You're really lucky to live in this house. I love it !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...