"" Purple Area: Stilen - rätt mix av färgnyanser och prylar

tisdag, maj 01, 2012

Stilen - rätt mix av färgnyanser och prylar

Min senaste favorittidning danska Rum har en egen väldigt speciell stil. När jag hittade de här bilderna hos fotograf Heidi Lerkenfeldt kände jag att det är precis den här stilen. Jag vet inte om just de här bilderna har varit med där. Borde så klart bläddrat igenom för att kolla, men det känns inte så viktigt. Vill bara få fram den här stilen - det är ju stillbilder med plock men ändå, det är färgnyanserna och sammansättningen av prylarna. I det här fallet den häftiga mixen med svaga rosa nyanser blandat med både nytt och gammalt i trä och porslin. Jag gillar!

I just love these images from Heidi Lerkenfeldt. If you also like this style the danish magazine Rum is the one for you. I'm not sure but I think these images have been in Rum, if not it doesn't matter, its the style. Its the shades of the colors and the mix of stuff, that I like.













































3 kommentarer:

Lilla huset på prärien sa...

ja jag håller med dig. danska rum är min absoluta favorittidning just nu. de visar såååå mycket snyggt som jag blir helt inspirerad av. grymma :)

hoppas solen skiner på dig!

kram jenny

Cyn | decyng sa...

Really nice pictures and the objects on them. I haven´t heard about that mag, I don´t understand the language (I´m from Argentina) but looking at the images I could get a picture about each note.

uipkes houten vloeren sa...

Inspiring...thanks!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...