"" Purple Area: Trädgårdsfix och bad?

måndag, maj 14, 2012

Trädgårdsfix och bad?

Den här helgen har jag ägnat åt trädgården. Det har varit riktigt skönt att få lite mer rätsida på den. Även om det förstås är en hel del kvar. Hittade en bild på hur man gör ett annars lite tacky bad i trädgården ganska snyggt.

Ger ger upp med blogger och bildtrixandet. Det verkar som om alla ser bilderna om jag bara låter dem gå efter bloggers egen mall. Vilket oftast är ganska små bilder och enligt mitt tycke fulare eftersom det blir  en massa bilder i olika storlek, men det får väl vara så tills jag kommer på hur man gör.

Tub in the garden? This is a way to get a usually tacky tub looking really good.




2 kommentarer:

baratradgard sa...

Så snyggt!! Varför såg jag inte den bilden innan jag fick gjort vårt trädäck till karet som levereras om några dar!!!

Dan Syndrom sa...

Superfint! Så skulle man verkligen vilja ha!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...